Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
From contextual frustrations to classroom transformations: Female empowerment through science education in rural South Africa, Educational Action Research
Schabort, Franci
;
Sinnes, Astrid Tonette
;
Kyle, William C. Jr.
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
EducatActRes2017.pdf (1.145Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2483561
Utgivelsesdato
2017
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Journal articles (peer reviewed)
[4858]
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
[5782]
Originalversjon
Educational Action Research. 2017, 1-17.
10.1080/09650792.2017.1286996
Tidsskrift
Educational Action Research
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk