Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Comparing and discussing positions on scientific literacy in teacher education and lower secondary school curricula
Johansen, Gerd
;
Afdal, Hilde Wågsås
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
IntJournalofLearnTeachandedRes1100-3701-2-PB.pdf (472.2Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2592158
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Journal articles (peer reviewed)
[4858]
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
[5782]
Originalversjon
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 2018, 17 (2), 99-126.
10.26803/ijlter.17.2.7
Tidsskrift
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk