dc.contributor.advisor | Krogh, Erling | |
dc.contributor.author | Grutle, Viljar | |
dc.coverage.spatial | Norway, Sveio | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2016-08-31T09:30:53Z | |
dc.date.available | 2016-08-31T09:30:53Z | |
dc.date.issued | 2016-08-31 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2403065 | |
dc.description.abstract | Gjennom skulegongen min har eg opplevd varierte undervisningsmetodar. I dei siste åra har eg og som lærar hatt gleda av å jobbe i skulen og testa ut forskjellige metodar. Gjennom dette masterarbeidet har eg vært heldig å få utføre eit forskingsprosjekt på garden eg har vekse opp på. Her har eg utført eit aksjonsforskingsprosjekt med to elevar, der eg har sett på nytta av å gjennomføre praktisk arbeid som kjelde til kunnskap. Eg har og prøvd å knytte denne kunnskapen til læreplanmål slik at det praktiske arbeidet fell innanfor rammene til skulevesenet. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Norwegian University of Life Sciences, Ås | |
dc.rights | Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge | * |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/ | * |
dc.subject | Praktisk arbeid | nb_NO |
dc.subject | Konkretisering | nb_NO |
dc.subject | Inn på tunet | nb_NO |
dc.subject | garden som pedagogisk ressurs | nb_NO |
dc.title | Ut etter kunnskap : korleis gjennomføre praktisk arbeid forankra i læremålplan og kva nytteverdi har det å jobbe på denne måten? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 50 | nb_NO |
dc.description.localcode | M-LUN | nb_NO |