Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKrogh, Erling
dc.contributor.authorGrutle, Viljar
dc.coverage.spatialNorway, Sveionb_NO
dc.date.accessioned2016-08-31T09:30:53Z
dc.date.available2016-08-31T09:30:53Z
dc.date.issued2016-08-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2403065
dc.description.abstractGjennom skulegongen min har eg opplevd varierte undervisningsmetodar. I dei siste åra har eg og som lærar hatt gleda av å jobbe i skulen og testa ut forskjellige metodar. Gjennom dette masterarbeidet har eg vært heldig å få utføre eit forskingsprosjekt på garden eg har vekse opp på. Her har eg utført eit aksjonsforskingsprosjekt med to elevar, der eg har sett på nytta av å gjennomføre praktisk arbeid som kjelde til kunnskap. Eg har og prøvd å knytte denne kunnskapen til læreplanmål slik at det praktiske arbeidet fell innanfor rammene til skulevesenet.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherNorwegian University of Life Sciences, Ås
dc.rightsNavngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.subjectPraktisk arbeidnb_NO
dc.subjectKonkretiseringnb_NO
dc.subjectInn på tunetnb_NO
dc.subjectgarden som pedagogisk ressursnb_NO
dc.titleUt etter kunnskap : korleis gjennomføre praktisk arbeid forankra i læremålplan og kva nytteverdi har det å jobbe på denne måten?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO
dc.source.pagenumber50nb_NO
dc.description.localcodeM-LUNnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-IngenBearbeidelse 3.0 Norge