Ut etter kunnskap : korleis gjennomføre praktisk arbeid forankra i læremålplan og kva nytteverdi har det å jobbe på denne måten?
Master thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2403065Utgivelsesdato
2016-08-31Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Master's theses (RealTek) [1723]
Sammendrag
Gjennom skulegongen min har eg opplevd varierte undervisningsmetodar. I dei siste åra har eg og som lærar hatt gleda av å jobbe i skulen og testa ut forskjellige metodar. Gjennom dette masterarbeidet har eg vært heldig å få utføre eit forskingsprosjekt på garden eg har vekse opp på. Her har eg utført eit aksjonsforskingsprosjekt med to elevar, der eg har sett på nytta av å gjennomføre praktisk arbeid som kjelde til kunnskap. Eg har og prøvd å knytte denne kunnskapen til læreplanmål slik at det praktiske arbeidet fell innanfor rammene til skulevesenet.