Matematikksamtale om proporsjonalitet : hvordan kan samtale i matematikk være med på å synliggjøre elevenes forståelse av begrepet proporsjonalitet?
dc.contributor.author | Svantesvold, Gry | |
dc.date.accessioned | 2013-04-10T11:22:52Z | |
dc.date.copyright | 2012 | |
dc.date.issued | 2013-04-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/189257 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Norwegian University of Life Sciences, Ås | |
dc.subject | Matematikkdidaktikk | no_NO |
dc.title | Matematikksamtale om proporsjonalitet : hvordan kan samtale i matematikk være med på å synliggjøre elevenes forståelse av begrepet proporsjonalitet? | no_NO |
dc.title.alternative | Mathematical discussion of proportionality : how can conversations regarding mathematics help to establish the pupils' understanding of the concept of proportionality? | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Mathematics and natural science: 400 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 81 | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses (RealTek) [1723]