Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorLindheim, Tone
dc.contributor.authorOttersen, Juliane Margarete
dc.coverage.spatialNorway, Akershus, Kjelleren_US
dc.date.accessioned2022-09-26T11:34:06Z
dc.date.available2022-09-26T11:34:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3021291
dc.description.abstractSkolegården er en sentral arena i oppveksten til barn og unge. Den har stor betydning for trivsel, og evnen til å tilegne seg ny kunnskap. Kjeller skole er en skole med realfagsprofil, noe som gjennom denne oppgaven gjenspeiler seg i skolegården. Det har jeg gjort både ved å legge inn elementer fra kompetansemålene i skolegården, samt tilrettelagt for at arealet kan brukes som et utvidet klasserom. For utformingen er det lagt vekt på soneinndelinger etter aktivitetsnivå, samt ulike områder for barne- og ungdomsskoleelevene. På denne måten legges det til rette for ulike elevers behov.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorwegian University of Life Sciences, Åsen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectSkolegårderen_US
dc.subjectSchoolyardsen_US
dc.titleKjeller skolegård som utvidet klasserom, og arena for mestring og utfoldelseen_US
dc.title.alternativeThe schoolyard of Kjeller school as extended clasroom, and area for mastering and evolvementen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber39en_US
dc.description.localcodeM-LAen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal