Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Pedagogical considerations when educators and researchers design a controversy-based educational programme in a science centre
Eikeland, Ingrid
;
Frøyland, Merethe
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Eikeland_Nordina_2020.pdf (457.7Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2830432
Utgivelsesdato
2020
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Journal articles (peer reviewed)
[4858]
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
[5782]
Originalversjon
Nordic Studies in Science Education. 2020, 16 (1), 84-100.
10.5617/NORDINA.7001
Tidsskrift
Nordic Studies in Science Education
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk