Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHouck, Leif Daniel
dc.contributor.authorRotvold, Magnus Storås
dc.date.accessioned2018-08-13T11:37:06Z
dc.date.available2018-08-13T11:37:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2557744
dc.description.abstractHensikten med oppgaven er å undersøke rollen til fleksibilitet i skolebygg i arkitektkonkurranser. Et skolebygg må tåle utvikling og endringer i elevtall, pedagogikk og samfunnsutvikling forøvrig. For å ta hensyn til fremtidig behov, uten å vite nøyaktig hva disse behovene vil være, må det planlegges for tilpasningsdyktighet – herunder fleksible skolebygg.nb_NO
dc.description.abstractThis assignment investigates the role of flexibility in school buildings in architectural competitions. A school building must withstand changes in numbers of students, changes in pedagogy and community development in general. In order to take future needs into account, without knowing exactly what these needs will be, it must be planned for adaptability – here under flexibility.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorwegian University of Life Sciences, Åsnb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectSkolebygningernb_NO
dc.titleFysisk fleksibilitet i arkitektkonkurranser om nye skolernb_NO
dc.title.alternativeFlexibility in architectural competitions in new school buildingsnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber60nb_NO
dc.description.localcodeM-BAnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal