Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
A science teacher's complex beliefs about nature of scientific inquiry
Bjønness, Birgitte
;
Knain, Erik
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Bj%C3%B8nness+Knain+2018.pdf (315.0Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2486937
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Journal articles (peer reviewed)
[4829]
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
[5750]
Originalversjon
NorDiNa : Nordic Studies in Science Education. 2018, 14 (1), 54-67.
http://dx.doi.org/10.5617/nordina.2676
Tidsskrift
NorDiNa : Nordic Studies in Science Education
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk