Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
Hjem
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Scaffolding open inquiry: How a teacher provides students with structure and space
Bjønness, Birgitte
;
Kolstø, Stein Dankert
Journal article, Peer reviewed
Åpne
878-7432-1-PB.pdf (288.2Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2387217
Utgivelsesdato
2015
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Journal articles (peer reviewed)
[4829]
Publikasjoner fra Cristin - NMBU
[5750]
Originalversjon
Nordina: Nordic studies in science education 2015, 11(3):223-237
Beskrivelse
-
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 3.0 Norge
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk