Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDrøpping, Sigbjørn
dc.date.accessioned2014-11-04T12:40:34Z
dc.date.available2014-11-04T12:40:34Z
dc.date.copyright2014
dc.date.issued2014-11-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/225349
dc.description.abstractOppgaven undersøker løsninger på utfordringer ved traktoropplæringen ved Stabekk videregående skole. Noe av problemene med traktoropplæringen var at elevene hadde vanskelig for å huske grunnleggende bruk når mer komplekse arbeidsoppgaver skulle gjøres. I oppgaven kommer jeg med flere forslag til forbedringer som gir elevene en mer planmessig og tilpasset opplæring med relevante hjelpemiddel til traktorkjøringen. Problemstilling for oppgaven er Hvordan kan undervisningen i traktor ved Stabekk videregående skole videreutvikles? Det er brukt relevante læringsteorier for å forstå hvordan mennesker lærer og det er brukt metoder for å samle observasjoner ved andre opplæringsinstitusjoner for å kunne sammenligne disse opp mot gjeldende praksis ved Stabekk videregående skole. Oppgaven bærer preg av å ha et aksjonsforsknings perspektiv. Arbeidet har ført fram til tre forskjellige hjelpemiddel for å utvikle traktoropplæringen: Det er bruk av opplæringsfilmer, bildemanualer og opplæringshefte.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorwegian University of Life Sciences, Ås
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289nb_NO
dc.titleLæremidler for grunnleggende traktoropplæringnb_NO
dc.title.alternativeTeaching Materials for basic tractor Trainingnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber54nb_NO
dc.description.localcodeM-LUNnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel