Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRysstad, Sigurd
dc.contributor.advisorWæraas, Arild
dc.contributor.authorKaur, Navdeep
dc.contributor.authorAsif, Shanze
dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2023-02-01T11:45:37Z
dc.date.available2023-02-01T11:45:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3047689
dc.description.abstractDenne masteroppgaven sikter på å forklare utviklingen av logoene fra et institusjonelt perspektiv. Samfunnsskapte normer og verdier står sentralt ved utarbeidelse av logoer, og hvordan dette påvirker utformingen av logoen vil bli sett nærmere på. I denne studien vil vi fokusere på to forskjellige sektor, universiteter og bedrifter fra næringslivet, og følge utviklingen deres fra 1950 til 2018. Studien har som formål å identifisere om institusjonelle omgivelser påvirker organisasjoner til å utforme logoer.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorwegian University of Life Sciences, Åsen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleEn studie av organisasjonslogoer i Norge : en longitudinell studieen_US
dc.title.alternativeA study of organizational logos in Norwayen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeM-ØAen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal