Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKjellgren, Jon Fredrik
dc.date.accessioned2015-07-29T08:22:23Z
dc.date.available2015-07-29T08:22:23Z
dc.date.copyright2015
dc.date.issued2015-07-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/293759
dc.description.abstractDenne oppgaven har hatt som overordnet mål å se på kundetilfredshet og kundelojalitet i nettbutikken Rockdenim.no. Det har blitt sendt ut spørreundersøkelse til kundebasen der det har blitt stilt en rekke ulike spørsmål om netthandel og kundens forhold til nettbutikken. De ulike spørsmålene er stilt for å besvare noen mer konkrete spørsmål rettet mot kundetilfredshet og kundelojalitet.nb_NO
dc.description.abstractThis thesis looks into customer satisfaction and customer loyalty in the online shop Rockdenim.no. It has been sent out a survey to the customer base where it has been asked various questions about e-commerce and customer relationship with the online store.
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorwegian University of Life Sciences, Ås
dc.titleKundetilfredshet og kundelojalitet : et case studie av Rockdenim.nonb_NO
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction and Customer Loyalty - A Case Study of Rockdenim.nonb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210nb_NO
dc.description.embargo2020-05-15
dc.source.pagenumber91nb_NO
dc.description.localcodeM-ØAnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel