Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAntonsen, Simen Gjelseth
dc.contributor.authorOsmani, Dorentina
dc.contributor.authorStenstrøm, Yngve H.
dc.contributor.authorStenstrøm, Helge Ørjan
dc.contributor.authorSamuelsen, Marius
dc.contributor.authorGravdahl, Anne
dc.date.accessioned2021-11-30T13:25:28Z
dc.date.available2021-11-30T13:25:28Z
dc.date.created2021-02-24T15:50:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationNordic Journal of STEM Education. Vol. 5, No. 1, MNT konferansen 2021en_US
dc.identifier.issn2535-4574
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2832129
dc.language.isonoben_US
dc.titleHvordan kan man best nå ut til både motiverte og umotiverte studenter på grunnkurs i kjemi?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.journalNordic Journal of STEM Educationen_US
dc.identifier.doi10.5324/njsteme.v5i1.3978
dc.identifier.cristin1893317
dc.relation.projectDirektoratet for internasjonalisering og kvalitetsutvikling i høgare utdanning: 18/00665-19 DIG
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel