Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSundstrøm, Elina Maria
dc.contributor.authorKillengreen, Siw Turid
dc.contributor.authorMisund, Stig
dc.contributor.authorKøller, Hans-Georg
dc.date.accessioned2021-10-08T11:22:33Z
dc.date.available2021-10-08T11:22:33Z
dc.date.created2019-06-21T15:58:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNordina: Nordic studies in science education. 2019, 15 (2), 206-222.
dc.identifier.issn1894-1257
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2788715
dc.language.isonob
dc.titleRealisering av utdanning for bærekraftig utvikling (UBU) - Slik erfart av et utvalg naturfagslærere i videregående skole
dc.title.alternativeEducation for sustainable development. - Experienced by science teachers in upper secondary school in Norway
dc.title.alternativeRealisering av utdanning for bærekraftig utvikling (UBU) - Slik erfart av et utvalg naturfagslærere i videregående skole
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber206-222
dc.source.volume15
dc.source.journalNordina: Nordic studies in science education
dc.source.issue2
dc.identifier.doi10.5617/nordina.6142
dc.identifier.cristin1706916
cristin.unitcode192,15,4,0
cristin.unitnameSeksjon for læring og lærerutdanning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel