Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSvennerud, Mads
dc.contributor.authorJervell, Anne Moxnes
dc.date.accessioned2018-10-08T13:43:17Z
dc.date.available2018-10-08T13:43:17Z
dc.date.created2018-05-24T15:03:29Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.isbn82-7077-581-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2566921
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorsk institutt for landbruksøkonomisk forskningnb_NO
dc.relation.ispartofNotat (Norsk institutt for landbruksøkonomisk forskning : trykt utg.)
dc.relation.ispartofseriesNotat (Norsk institutt for landbruksøkonomisk forskning : trykt utg.);
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleBondens marked som salgskanal – Resultater fra en undersøkelse blant deltakere i 2003nb_NO
dc.title.alternativeBondens marked som salgskanal – Resultater fra en undersøkelse blant deltakere i 2003nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Landbruksfag: 910
dc.subject.nsiVDP::Agricultural sciences: 910
dc.source.pagenumber37nb_NO
dc.source.issue18nb_NO
dc.identifier.cristin1586533
dc.relation.projectNorsk institutt for landbruksøkonomisk forskning: F010nb_NO
cristin.unitcode192,11,0,0
cristin.unitnameHandelshøgskolen
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal