Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGregersen, Øyvind Weiby
dc.contributor.authorKløkstad, Geir Øivind
dc.contributor.authorHervik, Sigbjørn
dc.contributor.authorPlesser, Hans Ekkehard
dc.contributor.authorPettersen, Ivar
dc.date.accessioned2018-06-27T06:46:14Z
dc.date.available2018-06-27T06:46:14Z
dc.date.created2018-02-01T17:30:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationNordic Journal of STEM Education. 2017, 1 (1), 167-173.nb_NO
dc.identifier.issn2535-4574
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2503099
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleSome factors affecting the grades of technology studentsnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber167-173nb_NO
dc.source.volume1nb_NO
dc.source.journalNordic Journal of STEM Educationnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.cristin1560944
dc.relation.projectNOKUT (Nasjonalt organ for kvalitet i utdanningen): MatRICnb_NO
cristin.unitcode192,15,0,0
cristin.unitnameRealfag og teknologi
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal