Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLissandrello, Enza
dc.contributor.authorHrelja, Robert
dc.contributor.authorTennøy, Aud
dc.contributor.authorRichardson, Timothy Kevin
dc.date.accessioned2018-06-08T06:44:08Z
dc.date.available2018-06-08T06:44:08Z
dc.date.created2016-09-05T10:52:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationInternational Planning Studies. 2017, 22 (2), 99-113.nb_NO
dc.identifier.issn1356-3475
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2500946
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleThree performativities of innovation in public transport planningnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionacceptedVersion
dc.source.pagenumber99-113nb_NO
dc.source.volume22nb_NO
dc.source.journalInternational Planning Studiesnb_NO
dc.source.issue2nb_NO
dc.identifier.doi10.1080/13563475.2016.1196579
dc.identifier.cristin1378067
cristin.unitcode192,13,0,0
cristin.unitnameLandskap og samfunn
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal