Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSinnes, Astrid Tonette
dc.contributor.authorStraume, Ingerid
dc.date.accessioned2017-12-20T08:39:53Z
dc.date.available2017-12-20T08:39:53Z
dc.date.created2017-10-05T00:53:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationActa Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge. 2017, 11 (3), .nb_NO
dc.identifier.issn1504-9922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2473150
dc.language.isoitanb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleBærekraftig utvikling, tverrfaglighet og dybdelæring: fra big ideas til store spørsmålnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber23nb_NO
dc.source.volume11nb_NO
dc.source.journalActa Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norgenb_NO
dc.source.issue3nb_NO
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.5617/adno.4698
dc.identifier.cristin1502375
cristin.unitcode192,15,0,0
cristin.unitnameRealfag og teknologi
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal