Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjønness, Birgitte
dc.contributor.authorKolstø, Stein Dankert
dc.date.accessioned2016-01-19T13:15:33Z
dc.date.accessioned2016-04-25T12:40:02Z
dc.date.available2016-01-19T13:15:33Z
dc.date.available2016-04-25T12:40:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationNordina: Nordic studies in science education 2015, 11(3):223-237nb_NO
dc.identifier.issn1894-1257
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2387217
dc.description-nb_NO
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsNavngivelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/no/*
dc.titleScaffolding open inquiry: How a teacher provides students with structure and spacenb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2016-01-19T13:15:33Z
dc.identifier.cristin1316532


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 3.0 Norge