Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMontarou, Christian
dc.date.accessioned2015-01-20T12:47:22Z
dc.date.accessioned2015-12-16T14:00:36Z
dc.date.available2015-01-20T12:47:22Z
dc.date.available2015-12-16T14:00:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationStudies in Material Thinking 2014, 11nb_NO
dc.identifier.issn1177-6234
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2367925
dc.description-nb_NO
dc.language.isoengnb_NO
dc.relation.urihttps://www.materialthinking.org/papers/165
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.titleFlow, Mindfulness and Creativity: Making a case for introducing rapid life drawing into the design curriculumnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2015-01-20T12:47:22Z
dc.identifier.cristin1190510


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge