Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMyran, Line Berg
dc.date.accessioned2014-08-15T12:51:09Z
dc.date.available2014-08-15T12:51:09Z
dc.date.copyright2014
dc.date.issued2014-08-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/217359
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorwegian University of Life Sciences, Ås
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213nb_NO
dc.titleKundetilbakemeldinger som kilder til innovasjon : en studie av hvordan Nortura SA kan bruke kundetilbakemeldinger som kilder til innovasjonnb_NO
dc.title.alternativeCustomer feedback as sources of innovation : a study of how Nortura SA may use customer feedback as sources of innovationnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber76nb_NO
dc.description.localcodeM-EInb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

CC0 1.0 Universal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som CC0 1.0 Universal