Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHauge, Herman Lyngved
dc.date.accessioned2013-08-29T09:35:50Z
dc.date.available2013-08-29T09:35:50Z
dc.date.copyright2013
dc.date.issued2013-08-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/188445
dc.description.abstractOppgaven omhandler arbeidet med leietakere på kjøpesentre, med Oslo og Akershus handelsregion som forskningsfelt. Hensikten med studiet er å se på hvordan eiendomsselskaper velger sine leietakere til kjøpesentre og hvilke vurderinger som ligger til grunn for valg og sammensetning. Tidligere er det utført en masteroppgave som tar for seg de geografiske variablene som påvirker kjøpesenteromsetning, men har unnlatt å se på de ikkestedsavhengige variablene, som blant annet leietakersammensetning. Denne oppgaven ser mer konkret på de ikke-stedsavhengige faktorene, som i hovedsak befester seg i leietakersammensetning og hvordan eiendomsselskaper jobber med dette området.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherNorwegian University of Life Sciences, Ås
dc.subjectLeietakersammensetningno_NO
dc.subjectTenant mixno_NO
dc.subjectKjøpesentreno_NO
dc.subjectShopping Centersno_NO
dc.subjectVarehandelno_NO
dc.subjectRetailno_NO
dc.subjectEiendomsutviklingno_NO
dc.subjectReal Estate Developmentno_NO
dc.subjectProperty Developmentno_NO
dc.subjectKjøpesenterno_NO
dc.subjectLeietakerno_NO
dc.subjectTenantno_NO
dc.titleLeietakersammensetning på norske kjøpesentreno_NO
dc.title.alternativeTenant mix at Norwegian shopping centersno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Demography: 300no_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210no_NO
dc.source.pagenumber91no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel