• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på forfatter 
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Brage NMBU på forfatter "Knain, Erik"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-7 av 7

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A science teacher's complex beliefs about nature of scientific inquiry 

      Bjønness, Birgitte; Knain, Erik (Journal article; Peer reviewed, 2018)
    • Elevers møte med komplekse utfordringer i digitalt [i.e. digitale] spill i naturfag : 

      Nordby, Mette Synøve; Knain, Erik (Journal article; Peer reviewed, 2014)
    • Framing student dialogue and argumentation: Content knowledge development and procedural knowing in SSI inquiry group work 

      Byhring, Anne Kristine; Knain, Erik (Journal article; Peer reviewed, 2014)
    • Naturfag for yrkesfagelever : hva teller som kunnskap? 

      Nordby, Mette Synøve (PhD Thesis;2019:11, Doctoral thesis, 2019)
      Dette doktorgradsarbeidet søker å utvikle kunnskap og innsikt om undervisnings- og læringsprosesser knyttet til fellesfaget naturfag for yrkesfagelever i videregående skolen i Norge. Den sparsomme forskingen som finnes ...
    • Open inquiry in science classrooms: exploring and developing teachers' practices in upper secondary school 

      Bjønness, Birgitte (PhD Thesis;2014:77, Doctoral thesis, 2016-06-09)
      The study was part of the research project StudentResearch (2007-2010), with the goal that students were to become knowledge builders in practices that have some common traits with scientific inquiry. The project was ...
    • ‘Science for all’ : a mission impossible? : a multimodal discourse analysis of practical work and inquiry in Norwegian upper secondary school 

      Johansen, Gerd (PhD Thesis;2013:30, Doctoral thesis, 2013)
      Målet for denne avhandlingen er å undersøke hvordan den retoriske innrammingen av praktisk og utforskende arbeid realiserer naturvitenskapelig kunnskap samt læring om naturvitenskap. Avhandlingen har et allmenndannende ...
    • Vocational students' meaning-making in school science - negotiating authenticity through multimodal mobile learning : 

      Nordby, Mette; Knain, Erik; Jonsdottir, Gudrun (Journal article; Peer reviewed, 2017)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit